
17
mai
17 MAI FEIRING
Hei og velkommen til feiring av 17 mai med oss medlemmer i mental helse , Vi blir på mestringsenteret som vi gjorde ifjor
Det blir servert pølser,spekemat,rømmegrøt og kaker
hjertelig velkommen. Starter kl 1100
Andre kommende arrangementer

23
jun
SANKT HANS FEIRING
Sagrendadammen viss været er bra Dårlig vær så tar me det på mestringsenteret

