Mental Helse Nordre Follo inviterte til samling 11.6.2026

På vegne av styret i Mental Helse i Nordre Follo så ønsker vi å takke alle foredragsholdere og fremmøtte som deltok på vår samling i går på Thon Storsenter under mottoet Nærhet, Støtte og Håp. Vi var totalt 31 personer til stede med tillegg av lokalavisen Østlandets Blad (var til stede under hele seansen).

Det ble meget vellykket. Representanter fra Fontenehuset, Uttafor Boxen, Ensomme kvinner (vil bytte navn) og Energi til helse fortalte om sitt arbeid og besvarte spørsmål. Det ble også servert mat (susji) og drikke underveis i programmet.

Vi var alle enige om at det var viktig at vi kunne samarbeide tettere til det beste for Mental Helse.

Lars Henrik Bøhler

Styreleder Mental Helse Nordre Follo