Tur med MS Sandnes 17.06.2024 lagsandnes Søndag 16. juni dro flere medlemmer på tur med det flotte skipet MS Sandnes. Det ble en herlig tur i godt vær, til Årdalfjorden, Rennesøy, Finnøy, Talje, Randøy, Helgøy, Vestere og Austre Åmøy, forbi Fiskå Mølle. En flott dag! Close Also read Nyheter Sommerfest på Tunet 19. Juni – VELKOMMEN Nyheter Juni på Tunet Nyheter Matglede på Tunet – skapt av medlemmer