
Walk and talk
På vår aller første søndag med walk and talk etter at vi fornyet oss med dag og tid trosset 6 stykker det ustabile været vi hadde i helgen så klarte vi å unngå snøværet i stunden vi var ute, en litt kald men hyggelig stund ble det, å ekstra hyggelig at noen hadde med kvikk lunsj til hver enkelt som deltok 🙂
Vi går fra Yx Verdal også neste søndag den 03.05 klokken 13.00.
Ønsker du at dette skal bli en av våre faste aktivteter så møter du opp å deltar å ta gjerne med en venn i samme slengen =)
Minner om at disse turene er kostnadsfri og åpent for alle. (ta gjerne kontakt på forhånd på 91600825 hvis det gjør det lettere for deg å bli med på våre aktiviteter fremover 🙂
Håper vi ser akkurat deg:-)
Både søndag 03.05 og søndag 10.05 ble vi 5 stykker som gikk tur sammen å sistnevnte søndag dukket det 2 nye fjes noe som gleder oss veldig 🙂
Det at det gjorde det gjør at vi fortsetter med turene våre på søndager fremover.
17 Mai utgår så neste tur blir den 24.05. klokken 13.00 🙂
Du deltar ved å møte opp Yx Verdal, du ser oss lett ved benkene.











